Vuurwerk! Customer Obsession Masterclass met Gerry McGovern

Gerry McGovern verzorgt op 13 juni 2018 een Masterclass over klantobsessie. Op zijn kenmerkende en onnavolgbare wijze neemt hij je mee op reis naar een hele nieuwe manier van klantdenken. Of zoals Gerry het noemt: Customer Obsession.

Deze masterclass helpt je om geobsedeerd te raken door je klanten en  niet door je concurrenten. Je leert om je meer nederig, wendbaar en eenvoudig op te stellen en daardoor net zo succesvol te zijn als Amazon, Google, Facebook en Slack.

Gerry reikt je beproefde methodieken aan om erachter te komen wat écht belangrijk is voor je klanten (de toptaken) en om te meten hoe succesvol zij zijn in het volbrengen van die toptaken. Als het een clubje studenten lukt om de grootste bedrijven van de wereld te verslaan, waarom zou dat jou dan niet lukken? Voorwaarde is wel dat je niet klantgericht bent, maar klantgeobsedeerd.

De reis naar Customer Obsession

In de Masterclass Customer Obsession ga je met Gerry op reis en je krijgt ook alle instrumenten mee om de reis naar klantobsessie voort te zetten in je eigen organisatie.

De Masterclass vindt plaats op woensdag 13 juni in het Muntgebouw in Utrecht.

Tot 1 mei is de ‘early bird’ prijs € 350,- per persoon en € 900,- voor drie collega’s.

Schrijf je in voor de Masterclass Customer Obsession